1.1. Εισαγωγή
1.2. Είδος άμυνας χωριού
1.2.1.1. Δομές χωριών:
1.2.1.2. Τι πρέπει να χρησιμοποιήσετε;
1.3. Είδος άμυνας παίκτη
1.3.1.1. Στοίβα Άμυνας
1.3.1.2. Αποφυγή /Snipe Άμυνα
1.3.1.3. Συνολική Άμυνα
1.4. Είδος άμυνας Φυλής
Εισαγωγή
Κατ 'αρχάς, τι είναι ο στόχος της άμυνας; Για μένα, ο στόχος της άμυνας στα χωριά μου είναι να επιβραδύνει τον αντίπαλο μέχρι να μπορέσω να επαναλάβω την επίθεση. Σε μακροπρόθεσμη βάση, δεν μπορείτε να αμυνθείτε και να κερδίσετε αυτό το παιχνίδι. Το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούμε να ελπίζουμε είναι ένα αδιέξοδο, και ποιος το θέλει αυτό ως το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί; Με την αποτελεσματική και αποδοτική άμυνα, θα μεγιστοποιήσεις τις δυνατότητές σου για να χτυπήσεις πίσω και να κάνουν κερδίσεις επιθετικά. Οι απειλές δεν εξαφανίζονται με την άμυνα, υποχωρούν μόνο όταν δείξετε επιθετικότητα ή κάνετε επιθετικά βήματα προς αυτούς.
Όπως στην επίθεση, υπάρχουν τρία είδη άμυνας στις Φ.Μ. άμυνα χωριού, άμυνα παίκτη, άμυνα φυλής. Σε αντίθεση, ωστόσο με την επίθεση, η περιοχή εστίασης είναι στο είδος άμυνας παίκτη. Θα εξετάσω λεπτομερώς κάθε ένα από αυτά τα είδη, με έμφαση στο είδος άμυνας παίκτη.
Είδος άμυνας χωριού
Ως σχετικά προχωρημένος παίκτης, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι υπάρχουν τρεις βασικές αμυντικές μονάδες σε αυτό το παιχνίδι. Δόρια, ξίφη και βαρύ ιππικό. Μια σύντομη ανακεφαλαίωση έτσι ώστε όλοι να είναι στην ίδια σελίδα. Τα δόρια αμύνονται πρωτίστως ενάντια στο ιππικό, τα ξίφη και το βαρύ ιππικό αμύνονται κατά κύριο λόγο ενάντια στους τσεκουρομάχους. Υποστηρίζω ακόμη την ίση αμυντική στρατηγική, που έχει ίσο αριθμό ιππικό και δόρια/ξίφη για άμυνα. Υπάρχουν ισχυρές διαφωνίες για μια μονόπλευρη άμυνα και είναι πολύ περιστασιακή εξαρτάται της περίπτωσης.
Δομές χωριών:
10000/10000 Δόρια /Σπαθιά
Κατ 'αρχάς, τι είναι ο στόχος της άμυνας; Για μένα, ο στόχος της άμυνας στα χωριά μου είναι να επιβραδύνει τον αντίπαλο μέχρι να μπορέσω να επαναλάβω την επίθεση. Σε μακροπρόθεσμη βάση, δεν μπορείτε να αμυνθείτε και να κερδίσετε αυτό το παιχνίδι. Το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούμε να ελπίζουμε είναι ένα αδιέξοδο, και ποιος το θέλει αυτό ως το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί; Με την αποτελεσματική και αποδοτική άμυνα, θα μεγιστοποιήσεις τις δυνατότητές σου για να χτυπήσεις πίσω και να κάνουν κερδίσεις επιθετικά. Οι απειλές δεν εξαφανίζονται με την άμυνα, υποχωρούν μόνο όταν δείξετε επιθετικότητα ή κάνετε επιθετικά βήματα προς αυτούς.
Όπως στην επίθεση, υπάρχουν τρία είδη άμυνας στις Φ.Μ. άμυνα χωριού, άμυνα παίκτη, άμυνα φυλής. Σε αντίθεση, ωστόσο με την επίθεση, η περιοχή εστίασης είναι στο είδος άμυνας παίκτη. Θα εξετάσω λεπτομερώς κάθε ένα από αυτά τα είδη, με έμφαση στο είδος άμυνας παίκτη.
Είδος άμυνας χωριού
Ως σχετικά προχωρημένος παίκτης, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι υπάρχουν τρεις βασικές αμυντικές μονάδες σε αυτό το παιχνίδι. Δόρια, ξίφη και βαρύ ιππικό. Μια σύντομη ανακεφαλαίωση έτσι ώστε όλοι να είναι στην ίδια σελίδα. Τα δόρια αμύνονται πρωτίστως ενάντια στο ιππικό, τα ξίφη και το βαρύ ιππικό αμύνονται κατά κύριο λόγο ενάντια στους τσεκουρομάχους. Υποστηρίζω ακόμη την ίση αμυντική στρατηγική, που έχει ίσο αριθμό ιππικό και δόρια/ξίφη για άμυνα. Υπάρχουν ισχυρές διαφωνίες για μια μονόπλευρη άμυνα και είναι πολύ περιστασιακή εξαρτάται της περίπτωσης.
Δομές χωριών:
10000/10000 Δόρια /Σπαθιά
Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική ρύθμιση όσον αφορά τον χώρο του αγροκτήματος. Υπάρχουν δύο μειονεκτήματα όμως. Πρώτον, παίρνει πολύ χρόνο για να κατασκευαστή. Για να είμαστε ακριβείς, με lvl 25 στρατώνα θα διαρκέσει 45 ημέρες για την κατασκευή, σε αυτό το παιχνίδι, αυτό είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεύτερον η κίνηση των στρατευμάτων από χωριό σε χωριό είναι αργή. Όταν τα χωριά είναι συγκεντρωμένα μαζί δεν είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά όσο πιο μακριά είναι τα χωριά το ένα από το άλλο τόσο πιο μεγάλο γίνεται το πρόβλημα.
8000/2000 Δόρια / βαρύ ιππικό Βελτιστοποιημένη Άμυνα
Αυτό είναι ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο της άμυνας. Ουσιαστικά, θα θυσιάσεις το 20% της αποτελεσματικότητας των στρατευμάτων σου σε αντάλλαγμα για μια ταχύτερη κατασκευής και ταχύτερη μετακίνηση. Σε αντίθεση με το διαχωρισμό 10000/10000, αυτή η διαμόρφωση διαρκεί μόνο 17 ημέρες για να κατασκευαστεί. Αυτό είναι το ένα τρίτο του χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή του πρώτου μοντέλου.
Τι πρέπει να χρησιμοποιήσετε;
Ως προεπιλογή, θα ενθαρρύνω τους παίκτες να χρησιμοποιούν το 8k/2k δόρατα / βαρύ ιππικό. Εκτός από τους λόγους που έδωσα παραπάνω, είναι απλά πιο εύκολο να ξαναχτισθούν οι άμυνες σας μετά από μια επίθεση. Μετά από μια επίθεση, να είσαι σε θέση να ανοικοδομήσει την άμυνα σου 3 φορές πιο γρήγορα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Είναι σχεδόν αδύνατο να οικοδομήσεις εκ νέου μια 10000/10000 άμυνα όταν ανταγωνίζεσαι καλούς παίκτες, απλά δεν έχεις αρκετό χρόνο για να ανακάμψει. Υπάρχει, ωστόσο, μια θέση για το μοντέλο 10000/10000. Για τη μακροπρόθεσμη άμυνα, ή άλλες περιπτώσεις όπου χρειάζεσαι να έχεις ένα στοιβαγμένο χωριό, το 20% περισσότερης αποτελεσματικότητας στις μάχες θα αποδειχθεί χρήσιμο.
Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν πρέπει να αποκλίνεις από αυτά τα δύο πρότυπα. Έχω δει ανθρώπους να ανακατεύουν δόρυ / σπαθιά / βαρύ ιππικό μαζί. Ενώ μπορώ να κατανοήσω την νοοτροπία τους ότι ένα υβρίδιο χωριό μπορεί να εκπληρώσει και τις δύο περιπτώσεις, στην πραγματικότητα, είναι πολύ καλύτερό να επιλέξεις μια μέθοδο ανά χωριό και να κολλήσεις με αυτή. Υπάρχουν πολύ λίγες περιπτώσεις όπου το υβρίδιο στρατού θα είναι καλύτερο από μία από τις πιο καθαρές μορφές της άμυνας. Τα υβρίδια χωριά σε κάνουν να σκέφτεσαι την άμυνα σου πολύ πιο περίπλοκα, κάτι που δεν θέλεις να κάνεις όταν έχεις εισερχόμενες 50-2000 επιθέσεις.
Είδος άμυνας παίκτη
Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι για την υπεράσπιση των χωριών σας αποτελεσματικά και αποδοτικά. Και οι δύο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί, αλλά μπορεί να αποδειχθούν καταστροφικοί αν δεν χρησιμοποιηθούν σωστά. Ποιο σύστημα θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από την απάντησή σας σε αυτή την ερώτηση: "Μπορώ να κρατήσω μακριά τον αντίπαλό μου μέσω αμυντικής δύναμη μόνο; " Αυτό δεν σημαίνει, "Μπορώ να καταστρέψω την επίθεση του αντιπάλου μου;" Τα επιθετικά στρατεύματα οικοδομούνται πολύ πιο γρήγορα από ό, τι τα αμυντικά στρατεύματα, έτσι ώστε η έννοια της διατήρησης στρατευμάτων θα πρέπει να είναι ύψιστης σημασίας. Αν η απάντηση είναι ναι στην παραπάνω ερώτηση, τότε η μέθοδος σας θα πρέπει να είναι η στοίβα. Αν η απάντησή σας είναι όχι, τότε η μέθοδος σας θα πρέπει να είναι Αποφυγή /Snipe.
Στοίβα Άμυνας
Αυτή είναι μια πολύ απλή τακτική για να εξηγηθεί και να χρησιμοποιηθεί. Με απλά λόγια, θα στοιβάξεις όσο το δυνατό πιο πολλά στρατεύματα σε ένα χωριό πριν να δεχθεί επίθεση. Όσο περισσότερα στρατεύματα μπορείτε να βάλετε σε ένα χωριό, τόσο λιγότερες θα είναι οι απώλειες των στρατευμάτων σας. Ένας παίκτης (στο κόσμο 1 του .net ονομαζόμενος Undo) δήλωσε ότι δεν άξιζε να υπερασπίζεται ένα χωριό με λιγότερο από 30000/30000 δόρατα / σπαθιά ή δόρυ / βαρύ ιππικό με αντίστοιχη δύναμη. Ενώ αυτή είναι μια αξιοπρεπής κατευθυντήρια γραμμή, ανάλογα με το τι κόσμο είσαι και σε τι κατάσταση είσαι, αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να διαφέρει από 10000/10000 σε 200000/200000 (έχω δει προσωπικά και τα δύο αυτά άκρα τους τελευταίους 3 μήνες). Ουσιαστικά, προσπαθείς να σκοτώσεις αρκετά στρατεύματα από την επίθεση του αντιπάλου σου έτσι ώστε να μπορείς να ανοικοδομήσεις την άμυνα σου πιο γρήγορα από ό, τι μπορεί να ανοικοδομήσει εκείνος την επίθεση του. Η τακτική αυτή λειτουργεί καλά όταν ξέρεις ότι μια επίθεση έρχεται, ή έχει ξεκινήσει από μεγάλη απόσταση.Αποφυγή /Snipe Άμυνα
Ο μόνος τρόπος για να χάσετε ένα χωριό είναι αν ο αντίπαλό σας στέλνει άριστο. Ας το παραδεχτούμε, οι πόροι σε ένα χωριό είναι φτηνοί, οι τοίχοι είναι φθηνοί. Η απώλεια ενός στρατού ή ένας χωριού δεν είναι φθηνή, τόσο από την άποψη των πόρων και του χρόνου. Η διατήρηση αυτών των δύο, στρατό/ χωριό είναι πολλή σημαντικό πράγμα. Πολλές φορές όταν έρχεται επίθεση από κοντινή απόσταση, ή όταν έχεις λίγη άμυνα, είναι αδύνατο να στοιβάξεις αποτελεσματικά τα χωριά σου.
Το πρώτο βήμα είναι να καθαρίσετε το χωριό σας. Ελαχιστοποιήστε τις απώλειές σας. Αφαιρέστε τα στρατεύματά σας πριν από μια εισερχόμενη επίθεση. Στείλε τους πόρους σας σε ένα από τα άλλα χωριά σου. Τι θα χάσετε με τον τρόπο αυτό; Χάνετε τον τοίχο σας και μπορεί να χάσετε όλα τα υπόλοιπα μέσα στο χωριό, μικρή απώλεια, αν αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να σταματήσετε την επίθεση. Πολύ λίγοι παίκτες μεταμφιέζουν τους ευγενείς τους αποτελεσματικά. Πρώτον, οι άριστοι έχουν μια διακριτή υπογραφή (το χρόνο) επειδή καμία μονάδα δεν ταξιδεύει με την ίδια ταχύτητα όπως τους άριστους. Δεύτερον, οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τρένα, τέσσερις άριστοι αποστέλλονται σε διαδοχικά μικρά χρονικά διαστήματα από ένα μόνο χωριό. Με το να αναγνωρίσετε τις εισερχόμενες επιθέσεις αρίστων, μπορείτε να επιλέξετε τις επιθέσεις που θα πρέπει να αμυνθεί. Πέρα από αυτό, να θυμάστε ότι αντέχετε έως και 3 επιτυχημένες επιθέσεις με άριστο πριν χάσετε το χωριό.
Δεν μπορείς να συνοδεύσεις μια επίθεση με άριστο με περισσότερο από έναν στρατό, και σπάνια συνοδεύονται με συνοδεία περισσότερους από μερικούς στρατιώτες. Με το να προστατεύσετε τα στρατεύματα σας από ένα ολόκληρο στρατό, θα δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να αντιμετωπίσετε ένα τρένο με αρίστους. Αυτή είναι προφανώς μια προσωρινή λύση αφού ο αντίπαλός σας μπορεί να ξαναστείλει απλά το στρατό και τους αρίστους αργότερα, αλλά αυτό σας αγοράζει πολύτιμο χρόνο, χρόνος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε αμυντικά στρατεύματα (δικά σας ή συμπαικτών σας) για να στοιβάξετε σ το χωριό σας.
Μια μικρή προσαρμογή του αρίστου snipe είναι πολύ πιθανόν ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να σταματήσεις μια επίθεση. Αντί να προσπαθείς να σταματήσεις τον αντίπαλό σου από τη λήψη του χωριού σου, μπορείτε να τον βοηθήσει. Το μοναδικό μεγάλο εμπόδιο επιθετικά είναι ο αριθμός των διαθέσιμων αρίστων. Σκοτώνοντας ένα άριστο κοστίζει στον αντίπαλο σας 1 πακέτο. Επιτρέποντας στον αντίπαλό σας να πάρει το χωριό σας και παίρνοντας το χωριό πίσω από τον αντίπαλό σας κοστίζει σε αυτόν το πλήρες κόστος του αρίστου (οπουδήποτε από 1 έως αρκετές εκατοντάδες δέσμες). Συνήθως, αυτό που θα κάνουμε είναι να καθαρίσουμε το χωριό μας και λίγο πριν το τρένο του αντιπάλου να επιτεθείτε στο χωριό σας με 3 αρίστους μειώνοντας την πίστη όσο πιο κοντά στο μηδέν είναι δυνατόν χωρίς να πέσει κάτω από το μηδέν . Στη συνέχεια, ακόμα ένας άριστος μας να επιτεθεί στο χωριό λίγο μετά το τρένο του αντιπάλου. Με τον τρόπο αυτό, θα χρησιμοποιήσετε ένα άριστο για να κατακτήσετε εκ νέου το χωριό, αλλά ελπίζουμε ότι αυτό θα κοστίσει στον αντίπαλό σας μέχρι και τέσσερις FULL αρίστους. Για ένα μεγάλο παίκτη, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα ζευγάρι χιλιάδων δεσμών σπατάλης των πόρων.
Υπάρχουν προφανή μειονεκτήματα σε αυτή τη στρατηγική. Πρώτα από, θα χάσουμε ένα άριστο, με άλλα λόγια σπατάλη πόρων. Δεύτερον, θα χάσετε όλα τα στρατεύματα που έχετε από το χωριό, έτσι είναι συνήθως καλύτερο να το κάνετε αυτό με ένα χωριό που έχει χάσει ήδη τα στρατεύματά του (όπως ένα επιθετικό χωριό που μόλις επιτέθηκε)
Συνολική Άμυνα
Στην ιδανική περίπτωση, όταν αμύνεστε, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα συνδυασμό όλων αυτών των τακτικές για να βλάψετε τον αντίπαλό σας αρκετά έτσι ώστε να σταματήσει τις επιθέσεις. Το κλειδί εδώ είναι η δυνατή άμυνα ή η καθόλου άμυνα.
Με το να αναγκάσετε τον αντίπαλό σας να χάσει στρατό και αρίστους, θα τον αναγκάσει να καθυστερήσει περαιτέρω τις επιθέσεις εναντίον σας για αρκετές ημέρες ή αρκετές εβδομάδες, ανάλογα με το πόσο αποτελεσματικές είναι οι στρατηγικές σας. Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά ότι η αποτελεσματική άμυνα δεν είναι αρκετή. Για άλλη μια φορά, το μόνο που κάνει είναι να καθυστερήσει τον αντίπαλο σας. Ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσετε τον εαυτό σας εναντίον τους είναι να επιτεθείτε εναντίον τους.Είδος άμυνας Φυλής
Έχω ακούσει πολλές φορές κάποιο να λέει, "Είμαι αμυντικός παίκτης". Σε αυτό το παιχνίδι, δεν υπάρχει επιτυχημένος αμυντικός παίκτης εκτός από μια εξαιρετικά ισχυρή, εξαιρετικά οργανωμένη και δομημένη φυλή. Η μόνη φυλή που έχει εφαρμόσει ό, τι θα να αναφέρω είναι Τ: V (για τις γνώσεις μου) και καθοδηγήθηκαν για πρώτη φορά από εμένα.
Είναι εξαιρετικά αναποτελεσματικό να αποφεύγουμε / snipe μεταξύ λογαριασμών σε αυτό το παιχνίδι, είναι πραγματικά μόνο μια τακτική άμυνας παίκτη, δεν είναι τακτική άμυνας φυλής. Έτσι, η κύρια λειτουργία της φυλής θα πρέπει να είναι να στοιβάζουν ευάλωτα χωριά που είναι απαραίτητο να τα κρατήσει ως φυλή για να τα εκμεταλλευτεί. Αυτό είναι και πάλι, η φιλοσοφία όλα ή τίποτα. Όταν αμύνεσαι σε ένα χωριό, αμύνσου δυνατά. Ποτέ δεν υποστηρίζω κάποιον αν δεν μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα υπάρχει τουλάχιστον 20000/20000 αξία άμυνας σε αυτό το χωριό. Εάν δεν υπάρχει, είτε δεν στέλνω υποστήριξη ή στέλνω εγώ το πλήρες 20000/20000.
Ποιους θα πρέπει να υποστηρίζει η φυλή; Οποιοδήποτε δεν δέχεται επίθεση ή είναι απίθανο να δεκτή? Όχι. Προσοχή είναι καλή (Άμυνα/Βοήθεια) σε αυτό το παιχνίδι, αλλά υπάρχει ένα όριο. Οι μακρινές επιθέσεις μπορούν εύκολα να sniped, έτσι ποιο είναι το σημαντικό στην διατήρηση υπερβολικών μεγεθών της άμυνας σε ανέγγιχτα χωριά. Συνήθως, σε κάθε δεδομένη στιγμή, έχω το 90% της άμυνας μου στην υπεράσπιση άλλων ανθρώπων που γνωρίζω ότι είναι πιθανό να δεχθούν επίθεση σήμερα. Φυσικά υπάρχει πάντα ένας αριθμός αποθεματικού στρατού, σε περίπτωση που συμβεί κάτι αναπάντεχο, αλλά από την εμπειρία μου, μπορείτε να προβλέψετε πιο χωριά είναι πιθανό να δεχθούν δυνατή επίθεση, και ποιά όχι. Το κλειδί για μια φυλή είναι η συντονισμένη μετακίνηση των στρατευμάτων από τους δυνατούς πυρήνες της στα σύνορά της με τις εχθρικές φυλές.
Για μένα, αν ένας συμπαίκτης ή ένας σύμμαχος χάσει ένα χωριό του είναι όσο μεγάλο πρόβλημα, όπως αν χάσω εγώ ένα χωριό. Πρώτα απ 'όλα, πονάει τα συμφέροντα της φυλής, αλλά επίσης, πιο εγωιστικά, αν χάνουν οι συμπαίκτες σας χωριά σας βάζει σε μια πιο επικίνδυνη θέση. Έχω χάσει το ενδιαφέρων μου για τα στρατεύματα μου που χάνονται στα χωριά συμπαικτών μου, αντί των δικών μου. Το γεγονός ότι συμπαίκτες μου το γνωρίζουν αυτό σημαίνει, επίσης, ότι αν χρειαστώ υποστήριξη οπουδήποτε, θα κάνουν ό, τι μπορούν για να με βοηθήσουν το γρηγορότερο δυνατό, δεν έχει σημασία πόσο πολύ άμυνα χρειάζομαι. Είναι απλά καλή επιχείρηση για να προστατεύσει τα συμφέροντα της φυλής ως σύνολο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου