Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ορολογία Παιχνιδιού

1)DODGE

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Η τεχνική που βγάζουμε τα στρατεύματά μας πριν μας χτυπήσει η επίθεση του εχθρού.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ: Προφανώς κάθε παίκτης κάνει τις αλλαγές σε χρόνους κλπ που του ταιριάζουν καλύτερα:
(a) 2 mins πριν έρθει η επίθεση στέλνεις τα στρατεύματά σου κάπου (π.χ. επίθεση σε βάρβαρο / βοήθεια σε συμπαίκτη κλπ)
(b) στο 1 min ακυρώνεις την παραπάνω εντολή (οπότε ο στρατός σου θα είναι πίσω 1 sec το πολύ μετά την επίθεσή του)

Εναλλακτικά (εαν έχετε δει εγκαιρα την εισερχόμενη επίθεση και η περιοχή του χωριού προσφέρεται) μπορείτε να βρείτε βάρβαρο χωριό τέτοιο ώστε ο χρόνος που θέλουν τα στρατεύματά σας για να πάνε και να επιστρέψουν να είναι οριακά μεγαλύτερος από αυτόν της επίθεσης που δέχεστε. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο γιατί επιτρέπει πολύ πιο χαλαρή δραστηριότητα από μέρους σας καθώς και καλύτερους χρονους (με attack planner πάτε την επιστροφή σε χρόνους κάτω από δευτερόλεπτο γεγονός που μπορεί να κάνει το backtime σας θανατηφόρο όπως θα δούμε παρακάτω)

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ: Αν δεχεστε παραπάνω από μία επιθέσεις που σκάνε η μία μετά την άλλη προσέξτε αυτές που έχουν ταχύτητες κριού - καταπέλτη γιατί μπορεί να στοχεύουν το μέρος συγκέντρωσής σας. Αν σας το γκρεμίσουν και μέχρι να ξαναχτιστεί (3 λεπτά περίπου) δεν θα μπορείτε να κάνετε dodge. Επομένως προσοχή ειδικά αν ο στρατός σας είναι επιθετικός.


2)SPLIT - SNIPE

Δύσκολη τεχνική που αν την επιχειρεί ένας παίκτης μόνος του είναι περισσότερο θέμα τύχης αν τα καταφέρει ή όχι.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Έστω ότι δέχεστε τρένο αριστοκρατών που έρχεται κολητά μετά από εκαθαρριστικές. Συνήθως και οι πρώτοι 2 ή 3 αριστοκράτες του τρένου μπορεί να έρχονται με εκαθαρριστική μαζί ενώ ο τελευταίος (που για τον εχθρό είναι αυτός που θα το πάρει) έρχεται με άμυντικό στρατό προκειμένου να κρατήσει και να μην γίνει reclaim (βλεπε παρακάτω). Αν λοιπόν στείλουμε μια άμυνα στο χωριό αυτό που θα χωθεί μεταξυ του τρίτου και του τεταρτου αριστοκράτη θα κόψουμε το νομπλαρισμα και συνήθως θα προκαλέσουμε πολλές απώλειες στον αντίπαλο (δορια και ξίφη ως επιτιθέμενα στρατεύματα συνοδείας του τελευταίου αριστοκράτη δεν φτουράνε και πολύ).

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ: Για να μην στηρίζεστε στην τύχη για να το πετύχετε και επειδή το παράθυρο χρόνου για το split είναι πολύ μικρό καλό είναι να το προσπαθείτε μαζί με συμπαίκτες σας μέχρι να το πετύχει κάποιος (αν το πετυχουν περισσότεροι από ενας τοσο το καλύτερο).

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ: Ελέγχετε τις εντολές επίθεσης αφού τις στείλετε και ακυρώνεται όσες δεν πέσουν σωστά (μην ξεχνάτε ότι εδώ μιλάμε για επίπεδο miliseconds οπότε μην απογοητευτείτε αν δεν το πετυχένετε στην αρχή). Προφανώς αναπροσαρμόζετε το στόχο σας ανάλογα με τις επιθέσεις που δέχεστε. Ο στόχος όμως είναι πάντα ο ίδιος: να κοπεί ο αριστοκράτης του εχθρού που θα ρίξει την εμπιστοσύνη στα αρνητικά.

3)RECLAIM - ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ

Από τις βασικές τακτικές που εξασφαλίζουν την επιτυχία σε κόσμους με πακέτα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Να συντονίσεις επιθεση εκαθαρριστική και είτε στην ίδια είτε σε άλλη κολητά με αμυντικά στρατεύματα να υπάρχει αριστοκράτης έτσι ώστε να χτυπήσει αμέσως μετά που ο εχθρός θα μας πάρει ένα χωριό (αμέσως μετά τον τελευταίο δικό του αριστοκράτη)

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ: Όπως όλες οι επιθέσεις που απαιτούν ακρίβεια το attack planner θα σας βοηθήσει στον υπολογισμό του χρόνου που πρέπει να στείλετε το reclaim.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ: Σε αυτά τα σκηνικά είναι απαραίτητο να σκέφτεστε και από την μεριά του αντιπάλου. Οκ πάτε για Reclaim π.χ. ... τι εμποδίζει τον αντίπαλο να κάνει reclaim μετά από σας?
Συμπέρασμα: κανουμε reclaim μόνο αν ξέρουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε το χωριό για να μην πάθουμε τα ίδια (είτε στέλνοντας τον αρίστο μας τσεκούρια και με βαριά ιππικά που είναι καλά και σε επίθεση και σε άμυνα, είτε υπάρχει χωριό μας με paladin για να δώσει βοήθειες σε απόσταση πιο κοντινή από νεα επίθεση με αρίστοκράτη των εχθρών)


4)PRENOBLING

Απλή τακτική στην εκτέλεσή της αλλά από τις ποιο θανατηφόρες ειδικά αν βλέπετε ότι έρχεται τρένο αριστοκρατών από τον εχθρό.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Χαμήλωμα του ηθικού σε δικόμ μας χωριό που δέχεται επιθέσεις με αριστοκράτες.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ: Γίνεται σε χωριό που βλέπουμε ότι δεχομαστε πολλές επιθέσεις (fakes, εκαθαρριστικές κλπ) και στις οποίες υπάρχουν τουλάχιστον 2 επιθέσεις με αριστοκράτη. Στέλνουμε δικό μας αριστοκράτη (αριστοκράτες) να ρίξει το ηθικό τόσο χαμηλά ώστε ο πρώτος αριστοκράτης του εχθρού να το πάρει το χωριό και οι υπόλοιποι που ακολουθούν να πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλο (το ίδιο και τα στρατεύματα που φέρουν μαζί τους)

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ: Μην ρισκάρετε επιθεση όταν το ηθικό είναι ήδη στο 35 και κάτω. Καλό είναι να συνδυάζεται σαν τακτική με reclaim.


5)BACKTIME

Από εύκολη (αν γίνεται από άλλο χωριό) έως αρκετά ζόρικη (αν μιλαμε για dodge-backtime) τακτική που αν πιάσει τον αντίπαλο στον ύπνο έχει καταστροφικά αποτελέσματα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ: Επίθεση στο χρόνο επιστροφής των στρατευμάτων του εχθρού. O σκοπός του backtime ειναι να τον προλάβεις εσύ ;) Δηλαδή να χτυπήσεις το χωριό του εχθρού όσο τα επιθετικά του στρατέυματα είναι μέσα.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ: Όταν δέχεσαι επίθεση σε κάποιο χωριό σου, αν δεις με επιτυχία τι είδους είναι (ελαφρύ, axes, rams, nobles) μπορείς να υπολογίσεις και την ώρα που θα γυρίσουν πίσω στο χωριό του. Συντονίζεις μια δικιά σου επίθεση είτε από το ίδιο χωριό είτε από άλλο (και άλλο παίκτη ακόμα) να χτυπήσει στο δευτερόλεπτο που επιστρέφουν έτσι ώστε να μην μπορεί να κάνει dodge.

Το dodge-backtime (δηλαδή να κάνεις backtime από ίδιο χωριό στο οποίο δέχεσαι την επίθεση είναι λίγο πιο ζόρικο) καθώς έχεις να συντονίσεις και το dodge:
-> 2 mins πριν έρθει η επίθεση στέλνεις τα επιθετικά σου κάπου
-> στο 1 min ακυρώνεις την παραπάνω εντολή (οπότε ο επιθετικός στρατός σου θα είναι πίσω 1 sec το πολύ μετά την επίθεσή του .. αν είσαι καλός στο dodge μπορεί και λιγότερο)
-> έχεις ήδη έτοιμη μια εντολή επίθεσης με στρατεύματα ίδιου speed (speed lc/speed axe/speed ram) για τον παίκτη ("εντάξει" screen)
-> μόλις έρθει η επίθεσή του πατάς το εντάξει (αν το έχεις κάνει σωστά το dodge) -> φεύγεις για το χωριό του με διαφορά 1-2 sec

Προφανώς αν η επίθεση ήταν fake ακυρώνεις αμέσως και τη δική σου.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ:

(για το dodge-backtime)
Ελέγχεις αν η επίθεση ήταν fake για να ακυρώσεις τη δική σου. Αν δεν ήταν fake τότε στέλνεις τα επιθετικά για backtime με σκοπό να πετύχεις τον εχθρό μέσα στο χωριό --> ακόμα και αν χάσεις όλη σου την επίθεση ο σκοπός του backtime στην περίπτωσή μας είναι να ανακόψουμε τη φόρα του εχθρού μέχρι να φτάσουν οι άμυνές μας στο χωριό σου.

6) TRIP WIRE
Η τακτική του να στείλεις από 1 ανιχνευτή σε κάθε χωριό συμπαίκτη που είναι κοντά (20 πεδία π.χ.) στα δικά σου. Έτσι έχετε μια "ζωντανή" εικόνα αν δέχεται συμπαίκτης σας επίθεση ακόμα και αν αυτός δεν είναι μέσα στο παιχνίδι εκείνη τη στιγμή. Για ακόμη καλύτερη πληροφόρηση στέλνετε σε δεύτερη φάση και από 5 δόρια. Αυτό γιατί ο ανιχνευτής είναι από τις τελευταίες μονάδες που θα πεθάνουν σε επίθεση ενώ το δόρυ-ξίφος από τις πρώτες. Επίσης στέλνουμε 5 δόρια γιατί μετά από τις απώλεις που θα έχουμε σε επίθεση καταλαβαίνουμε κατα προσέγγιση και τις απώλειες του χωριού: αν χάσουμε 1 δορι το χωριό είχε 20% απώλειες, αν χάσουμε 2 δόρια 40% κλπ.

7) COUNTER SCOUTING
Αν δείτε ότι αυτό που σας έρχεται είναι επίθεση με ανιχνευτές, στείλτε ΑΜΕΣΩΣ 1-10 ανιχνευτές στο χωριό που σας την κάνει. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που στέλνουν όλους τους ανιχνευτές τους σε μια τέτοια επίθεση και επομένως μην εκπλαγείτε όταν δείτε τον 1 ταπείνο ανιχνευτή lvl 3 που στείλατε να "παίρνει την ταυτότητα" του αντιπάλου σας ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με Premium ή χωρίς;(Rapsos13)

Τα περισσότερα  Free to Play  παιχνίδια επιλέγουν να  προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες/προνόμια μετά πληρωμής για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Έ...