Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Mimelim's Guide:Offense (Μετάφραση Condiom)

1. Εισαγωγή
2. Επίθεση χωριού
3. Επίθεση φυλής
4. Συμπέρασμα




Εισαγωγή
Υπάρχουν τρία είδη επίθεσης στις ΦΜ. 1. Επίθεση χωριού 2. Επίθεση παίκτη 3. Επίθεση φυλής. Το κλειδί για να είναι ένας παίκτης 
επιτυχημένος είναι να βελτιστοποίηση και τα τρία από αυτά τα είδη όσον αφορά την αποτελεσματικότητα. Όλα λειτουργούν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο και είναι όλα απαραίτητα.

Επίθεση χωριού
Στο είδος του χωριού, το πιο σημαντικό μέρος του είναι χτίσεις τον ισχυρότερο δυνατό στρατό όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επιθετικοί στρατοί θα πρέπει να αποτελούνται από τρεις ενότητες, 
τσεκουρομάχους, ελαφρύ ιππικό και πολιορκητικούς κριούς. Κοιτάζοντας τα στατιστικά στοιχεία για κάθε μονάδα, οιτσεκουρομάχοι είναι μακράν η ισχυρότερη επιθετική μονάδα που παράγεται στους στρατώνες, το ελαφρύ ιππικό είναι η ισχυρότερη μονάδα που παράγεται από το στάβλο και οι πολιορκητικοί κριοί είναι απαραίτητοι, για τους οποίους θα μιλήσουμε αργότερα.

Θα πρέπει να είναι εύκολο να δούμε ότι οι τσεκουρομάχοι είναι καλύτεροι από 
 Δορατοφόρους / Ξιφομάχους στην επίθεση. Αλλά τι γίνεται με το ελαφρύ ιππικό πάνω από βαρύ ιππικό; Το κλειδί εδώ είναι στο χώρο της εκμετάλλευσης. Για κάθε δύο Βαρύ Ιππικό που χτίζετε, μπορείτε να κατασκευάσετε τρία Ελαφρύ Ιππικό. Όταν δημιουργείτε ένα ολοκληρωμένο στρατό, το Ελαφρύ Ιππικό είναι η καλύτερη μονάδα για να κατασκευάσετε και πολύ πιο οικονομική. Κριάρια, κριάρια, κριάρια. Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά πόσο σημαντικό είναι να χρησιμοποιείτε κριάρια για επίθεση. Το τοίχος του εχθρού ενισχύει την ικανότητά του να αμύνεται σημαντικά. Ο μόνος τρόπος για να σπάσεις την δυνατή άμυνα είναι με κριούς.

Τώρα, πόσα από το κάθε ένα πρέπει να οικοδομήσουμε; Η βέλτιστη αναλογία είναι περίπου 6000/3000/240 τσεκούρια / Ελαφρύ Ιππικό / κριάρια. Αυτό προϋποθέτει ότι έχετε ένα επίπεδο 25 στρατώνα και στάβλο επίπεδο 20. Έχω ακούσει ξανά και ξανά, "τα τσεκούρια είναι καλύτερα από το Ελαφρύ Ιππικό", γι 'αυτό θα πρέπει να οικοδομήσουμε περισσότερα τσεκούρια. Δεν μπορώ να τονίσω πόσο λανθασμένο είναι αυτό. Είναι αλήθεια ότι από την άποψη της αριθμητικής δύναμης επίθεσης, τα τσεκούρια είναι ανά χώρο αγρόκτημα καλύτερα για να επιτεθείς, αλλά υπάρχουν σημαντικά ζητήματα. Πρώτα απ 'όλα, αυτή η αναλογία, 6000/3000/240 είναι ο πιο γρήγορος για να χτιστή. Θα έχετε περισσότερους στρατούς γρηγορότερα αν χτίζετε με αυτό το τρόπο, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να επιτίθεστε πιο συχνά. Δεύτερον, οι περισσότεροι παίκτες δημιουργούν είτε ίσο αριθμό από δόρατα και ξίφη ή περισσότερα ξίφη. Τείνουν επίσης να χρησιμοποιούν Βαρύ ιππικό που αμύνονται σαν ξίφη.

Δεδομένου ότι η άμυνα του παίκτη είναι το βαρύ ιππικό και τα σπαθιά, που έχουν υψηλότερη αναλογία Ελαφριού ιππικού είναι πολύ 
επωφελής. Είναι πολύ σπάνιο για έναν παίκτη να χτίσει περισσότερα δόρατα από ξίφη.

Τέλος, το 240 κριάρια. Αυτός είναι ο βέλτιστος αριθμός των κριαριών για την εξάλειψη των δυνατοτήτων ενός τοίχου. Πρόκειται για ένα περίπλοκο θέμα. Θα αφήσω αυτή τη συζήτηση για ένα άλλο κεφάλαιο. Ωστόσο, είναι αρκετά απλό να πούμε ότι θα πρέπει να έχετε το ελάχιστο 235 κριάρια με κάθε επίθεση του στρατού. Η επιπλέον 5 κριάρια είναι για απομίμηση, η οποία αποτελεί μέρος της επόμενης ενότητας: Επίθεση παίκτη.



Επίθεση παίκτη
Πρώτον, οι ομάδες. Θα ήθελα να συστήσω ότι όλοι οι παίκτες έχουν δύο ομάδες χωριών (εκτός από τις άλλες που μπορεί να έχετε). "Επίθεσης" και "Σε Κατασκευή Επίθεσης". Θα σας εξηγήσω αυτό που έχω βρει να είναι το πιο αποτελεσματικό σύστημα στην οικοδόμηση επίθεσης τόσο γρήγορα και με όσο λιγότερη το δυνατόν ταλαιπωρία. Ας το δεχτούμε, όσο καλύτερη οργάνωση μπορείς να έχεις, τόσο πιο αποτελεσματικός θα είσαι ως παίκτης. Μια ικανότητα που νομίζω ότι πολλοί παίκτες δεν έχουν είναι η ικανότητα να αλλάζουν τις ομάδες των χωριών συχνά και τακτικά για να κάνουν πιο εύκολη τη διαχείρισή τους.

Χρησιμοποιώντας την ομάδα "Σε Κατασκευή Επίθεσης", αν έχετε όλα τα χωριά που πρέπει να κάνετε επιθετικά σε μια ομάδα μπορείτε εύκολα να δείτε ποια χωριά δεν κατασκευάζουν στρατό και ποια χωριά έχουν ανάγκη ορισμένων πόρων. Δεδομένου ότι κάθε χωριό σε αυτή την ομάδα κάνει λειτουργικά  το ίδιο πράγμα, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορείτε να κάνετε εύκολα όλα όσα θα πρέπει για να διασφαλίσετε ότι τα επιθετικά σας χωριά δημιουργούνται όσο το δυνατό γρηγορότερα. Δεν υπάρχουν άλλα χωριά που πρέπει να θυμόμαστε, δεν χρειάζεται πια να ψάχνετε για τα χωριά ή να θυμάστε σε ποια χωριά πρέπει να δημιουργήσετε στρατό. Μόλις ένα χωριό τελειώνει το στρατό που χτίζει, θα πρέπει να μετακινηθεί στην ομάδα "Επίθεσης".

Χρησιμοποιώντας την ομάδα "Επίθεσης", είναι εύκολο να δείτε πόση δύναμη πυρός έχετε στη διάθεσή σας. Υπάρχουν πολύ λίγες περιπτώσεις, που πρέπει να επιτεθείτε χωρίς πλήρη στρατό και με την ομαδοποίηση των χωριά σας με αυτόν τον τρόπο, θα είστε και πάλι σε θέση να δείτε γρήγορα πόση επίθεση έχετε έτοιμη να ξεκινήσει. Αυτό καθιστά επίσης εύκολο να αναγνωρίζετε ποια χωριά είναι μόνο για πόρους, γιατί κανένα από τα χωριά της ομάδας "Επίθεσης" δεν χρειάζεται πόρους για να κατασκευάσει στρατεύματα.

Κρατώντας οργανωμένη την επίθεση επιτρέπει στο παίκτη να γίνει μια αποτελεσματική μηχανή επίθεσης. Επιτρέπει, επίσης, στον παίκτης να βοηθά άλλους παίκτες. Όσο περισσότερο έλεγχο έχει, τόση περισσότερη βοήθεια μπορεί να προσφέρει σε άλλους ανθρώπους, γεγονός που οδηγεί στο είδος: Επίθεσης φυλής


Επίθεση φυλής
Από όλα τα μέρη όπου μπορεί κανείς να δημιουργήσει ένα πλεονέκτημα, αυτό είναι μακράν το καλύτερο. Σίγουρα, η ικανότητα να συντονίζονται οι επιθέσεις πολλαπλών παικτών είναι το Ιερό Δισκοπότηρο αυτού του παιχνιδιού. Μόλις μερικά παραδείγματα από πράγματα που έχω κάνει προσωπικά με τη βοήθεια του συντονισμού των συμπαικτών: το να νομπλάρετε 56 χωριά σε λιγότερο από 38 ώρες με ένα μόνο λογαριασμό, να αναγκάσει ένας εχθρό να χάσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο πόντους σε λιγότερο από 48 ώρες, και με αυτό την εξάλειψη των παικτών σε ισχυρές εχθρικές θέσεις.

Ο ευκολότερος τρόπος για να βγάλετε έξω ένα μεγάλο παίκτη είναι μέσω της ομαδικής εργασίας. Όχι μόνο είναι πιο εύκολο να τους βγάλεις έξω, αλλά είναι και πιο αποτελεσματικό. Είναι πιο δύσκολο για τους παίκτες να παίξουν αποτελεσματική άμυνα, αν πρέπει να αμυνθούν ενάντια σε πολλούς παίκτες. Το κλειδί εδώ είναι η οργάνωση. Χρειάζεται ένα σύστημα για την ανάθεση ή τη διεκδίκηση χωριών. Η 
Excelλειτουργοί καλά, αλλά υπάρχουν πολλές επιλογές. Το θέμα είναι ότι ο καθένας θα πρέπει να είναι σε θέση να δει σε ποιο χωριό πρέπει να επιτεθεί και ποιο να νομπλάρει και αυτά που πρέπει να μείνει μακριά, έτσι ώστε ένας συμπαίκτης του να μπορεί να το πάρει.

Ένα άλλο τεράστιο πλεονέκτημα του να εργάζονται σε μια φυλή οι παίκτες είναι ότι μπορούν να αξιοποιηθούν καλύτερα οι δυνατότητες του καθενός . Πολλές φορές ένας παίκτης θα έχει υπερβολική επίθεση και λίγους αριστοκράτες, ή το αντίστροφο. Με το να είναι εξαιρετικά οργανωμένη μια φυλή μπορεί να χρησιμοποιήσει της δυνατότητες όλων των παικτών για το καλό της φυλής. Οι περισσότεροι από αυτού του είδους της ομαδικής εργασίας μπορεί μόνο να μαθευτεί με δοκιμές και σφάλματα, αλλά είναι καλά αξίζει τον κόπο.

Τέλος, υπάρχει το θέμα της «
fake». Έχει ως στόχο να ξεγελάσει ένα αντίπαλο στο να νομίσει ότι του έχουν στείλει ένα στρατό, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια ενιαία μονάδα σχεδιασμένη για να ξεγελάσει τον παίκτη. Η «fake» επιθέσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καλύψει τις πραγματικές προθέσεις μιας φυλής. Με την αποστολή ψεύτικων επιθέσεων σε γειτονικούς παίκτες από ένα στόχο, οι παίκτες είναι πολύ λιγότερο πιθανό να υποστηρίξουν τον πραγματικό στόχο. Αλλά αυτό είναι μια απλοποίηση. Οι περισσότεροι καλοί παίκτες μπορούν να δουν ποιές είναι οι ψεύτικες επιθέσεις μόνο με την εξέταση τους. Έτσι, πώς κάνετε πειστικές απομίμησης;

Εξήγησα λεπτομερώς στην επίθεση χωριού πως κάθε χωριό πρέπει να έχει 240 κριάρια και ότι μόνο 235 θα πρέπει να είναι ένα μέρος του στρατού, αφήνοντας 5 κριάρια στο χωριό. Ας πούμε ότι πιστεύουμε ότι θα χρειαστείτε 2 στρατούς για να καθαρίσετε ένα συγκεκριμένο χωριό, και έχουμε δύο επιθετικά χωριά στην διάθεση μας. Με την αποστολή δύο επιθέσεων σε ένα χωριό και την αποστολή 1 κριού γύρω στα 5 χωριά, είναι αδύνατο να γνωρίζουμε ποιο είναι πραγματικά το χωριό που δέχεται επίθεση. Από την πλευρά του αμυνόμενου, το μόνο που βλέπει είναι 6 χωριά που έχουν δύο επιθέσεις εισερχόμενες. Αν το κάνετε αυτό με πολλά χωριά, καθίσταται σχεδόν αδύνατο να αποκρυπτογραφήσει ποιο χωριό δέχεται πραγματικά επίθεση και θα είστε σε θέση να καθαρίσετε πολλά χωριά πολύ γρήγορα.

Μια άλλη κοινή τακτική εναντίον καλών παικτών είναι το ψεύτικο τρένο. Με την αποστολή τεσσάρων συνεχόμενων επιθέσεων με κριάρια, ένας αμυντικός μπορεί να μπερδέψει αυτό για ένα τρένο με αριστοκράτη και να στείλει τις άμυνες βιαστικά σε ένα χωριό που δεν σχεδιάζετε  πραγματικά να επιτεθείτε. Ένα επιπλέον σημείο, μπορείτε να στείλετε ένα στρατό από το ένα χωριό και στη συνέχεια τρεις επιθέσεις κριαριών και στη συνέχεια ένα πλήρη στρατό από ένα δεύτερο χωριό. Για τους περισσότερους παίκτες, αυτό θα μοιάζει με ένα στρατό εκκαθάρισης και στη συνέχεια ένα τρένο με αριστοκράτες. Ο παίκτης, θα αφαιρέσει συνήθως την άμυνά τους και σας επιτρέπουν να καθαρίσετε τον τοίχο του και στη συνέχεια να θέσει την άμυνα πίσω μετά τις πρώτες επιθέσεις του στρατού. Με τον τρόπο αυτό, θα επιτεθείς στις άμυνες τους χωρίς καθόλου τοίχο.

Χωρίς ομαδική εργασία, το παιχνίδι καταλήγει να γίνει ένα αδιέξοδο. Από την αρχή μέχρι το τέλος, μια καλά οργανωμένη επίθεση είναι σχεδόν αδύνατο να σταματήσει, δεν έχει σημασία ποιος είναι ο παίκτης. Φυλές έχουν σχεδόν άπειρο χρόνο για να οργανώσουν μια επίθεση, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να συντονιστούν τέλεια στο χρόνο μάχης. Αμυντικά, ενώ οι παίκτες έχουν ένα πλεονέκτημα (που μπορούν να στοιβάζονται στρατεύματα), ως φυλή, είναι πολύ δύσκολο να συντονιστούν γρήγορα, ακόμη και αν η επίθεση είναι από μακριά

Συμπέρασμα
Αυτός ο οδηγός απευθύνεται σε παίκτες 100k σημεία και πάνω. Αμφιβάλλω αν κάποιος με λιγότερα από 10 χωριά θα βρει αυτό τον οδηγό χρήσιμο. Υπάρχουν πολλές τρύπες σε αυτόν τον οδηγό και πολλά πράγματα που δεν είχα βάλει μέσα Κυρίως επειδή αυτό γίνεται πολλή μεγάλο και δύσκολο για μένα να οργανώσω τις σκέψεις μου. Ίσως θα αναθεωρήσω και να βάλω σε αυτό περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα. Όλες οι ερωτήσεις και / ή σχόλια / ανατροφοδότηση είναι ευπρόσδεκτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με Premium ή χωρίς;(Rapsos13)

Τα περισσότερα  Free to Play  παιχνίδια επιλέγουν να  προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες/προνόμια μετά πληρωμής για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Έ...